שלדת אופני שטח

על מה כל המהומה באופני שטח והשלדה שלהם?

שלדת אופני שטח מותאמת אישית היא הטובה ביותר למכונה שלך. כדאי שתשקול מספר גורמים כאשר אתה קונה אחד, כולל עלות ועמידות. זה לא נדיר למצוא שלדת אופני שטח מהמדף זה טוב בדיוק כמו אחד מותאם אישית. באופני שטח אין בדרך כלל שלדה מתכווננת ורוב הפעמים לא מקבלים שום דבר אחר מלבד ממדי מניות. איך אתה יכול להפחית תנודות במנועי אופני שטח כך שאתה יכול להשתמש בהם על שלדת ATV? מה דעתך על ידי רכישת ערכת המרה של אופני שטח?

על ידי הפיכת שלדת אופני שטח למכונה בסגנון ATV, משתמש זוכה למידה גדולה יותר של יכולת תמרון. שלדת אופני שטח היא נהדרת לנהיגה מחוץ לכביש בגלל סיווג הקרקע הגבוה שלה. זה מאפשר לבעלי אופני שטח לנסוע לכל מקום. לצמיגים טיפוסיים של ATV יש עיצוב דרוך עמוק אשר ייתן להם גרירה טובה יותר בכל תנאי מזג האוויר. עם זאת, אופני שטח נוטים להיות הרבה פחות עקבות עמוקים, ובגלל זה הסיווג שלהם נמוך יותר.

זה אומר שהשלדה של אופני שטח תבלוט יותר, פוטנציאלית אבטחת הצמיגים האחוריים, כאשר אתה נכנס ויוצא סיבוב. זה עלול להיות מסוכן אם לא תהיה זהיר. דמיינו את עצמכם ממריאים על האופניים ומאבדים שליטה כאשר השלדה נמצאת כמה סנטימטרים מהמסלול. אתה בטח יכול לסובב את האופניים, ולפצוע את עצמך או אחרים. כל הדגמים יכולים להפיק תועלת משדרוגים של אופני שטח מותאמים אישית.

אופנוע שטח ממוצע פועל על מנוע עם מנוע בנזין 2,0 ליטר ארבעה שבץ, שהוא מהירות נמוכה מאוד. המנועים האלה לא מתאימים למירוצים, אבל הם מספיק טובים לרכיבת רחוב יומיומית. עם זאת, מנועים אלה הם עניים מאוד בהאצה מקיפאון. מיכלי דלק גם להגביל את האופניים.

מכלי דלק על אופנועי שטח נוטים להיות קטנים בהרבה מאלו של אופנוע טיפוסי. הם גם יכולים להחזיק חצי ליטר דלק. זה מפחית את הכוח שהרוכב יכול לייצר בזמן רכיבה על אופניו, אבל הופך אותו ליותר אווירודינמי. לאופנוע אווירודינמי מהיר יותר יש פוטנציאל לנסוע רחוק יותר לפני שהוא מוציא דלק.

היעדר מושב ואור קדמי מבליטים אופני שטח מסוגים אחרים. האופניים האלה בדרך כלל לא מגיעים עם שליטה ידנית ולא מציגים מראות צד. רוב האופנועים האלה יבואו מצוידים בקרי רגל. עם זאת, רוב האופנועים כוללים קסדה שעוברת דרך בית שמתאים מתחת לכיסוי העליון של האופניים.

אופני שטח מודרניים עשו שיפור משמעותי בביצועים. ישנם סוגים רבים של מנועים באופניים אלה, כאשר לכל אחד מהם יש מספר כוחות סוס. אופני שטח מודרניים יכולים להיות מצוידים במנועי צילינדר בודדים או כפולים. חלק ממנועים אלה הותאמו לעבוד תחת שטח קשה כגון חול או בוץ. רוב המנועים האלה ממוקמים בחלק האחורי של מושב הרוכב במקום לשבת מאחורי המושב האחורי כמו בעבר. יצרנים יוצרים אופנועי שטח שנראים יותר כמו אופנועים.

רוב אופני העפר מצוידים במנוע אחד או שניים. מנוע שני שבץ הוא יעיל יותר מאשר מנוע שבץ יחיד על אופני עפר היום. צינורות צד בדרך כלל נמצאים על אופני עפר מתקופה זו. הם רצים מאחור. סדרה של צינורות לאורך הצד של אופנוע להנחות את אוויר הצריכה לתוך הצינור. עם זאת, מחזור של ארבע שבץ עדיין משתמש במחזור של שבץ אחד, מה שאומר שהאוויר צריך ללכת שוב ושוב סביב הצילינדרים של המחזור כדי להזיז את הבוכנה מסביב ולעשות את המומנט הדרוש.